ΣΗΜΕΙΩΜΑ WEBMASTER

Καλώς ήλθατε στο Meropitopik!

Ο ιστότοπος αυτός είναι αφιερωμένος στη περιοχή του δήμου Οιχαλίας γενικότερα και στη Μερόπη, ένα από τα πιο όμορφα χωριά του δήμου, ειδικότερα.
Δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2008. Ο λόγος της δημιουργίας του και της παρουσίας του στον κυβερνοχώρο, ήταν αφενός η φιλοδοξία να αποκτήσει η περιοχή μας παρουσία στον παγκόσμιο ιστό, να προβληθεί η ιστορία της, η λαογραφία της, οι άνθρωποί της, η καθημερινότητά της και αφετέρου η μεγάλη και ανιδιοτελής αγάπη του δημιουργού του στον τόπο τούτο. Το εγχείρημα ήταν και παραμένει δύσκολο. Η ηθική αμοιβή όμως αυτής της προσπάθειας αμβλύνει κάθε δυσκολία.
Η επιείκειά σας στις όποιες παραλείψεις και λάθη θα ήταν ενθαρρυντική και οι υποδείξεις σας απαραίτητες.

Με εκτίμηση, ο διαχειριστής του ιστότοπου
Mπαλτουμάς Δημήτρης

Σχόλια

  1. Απο τα ωραιότερα sites για την μεσσηνία που έχω δεί, Ιδιαίτερα εντυπωσιακό αφιέρωμα στον τόπο και την κληρονομία του!
    Για κάποιον που θα ενδιαφερόταν να εξερευνήσει τον τόπο ενδιαφέρον θα είχε να υπήρχαν Links σε αδελφά sites που δίνουν έμφαση στην ιστορία, γεωγραφία και λαογραφία του τόπου.
    Όπως και να έχει τα ειλικρινά συγχαρητήριά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γοήτευσε ο ιστότοπος που έχετε δημιουργήσει για την Μερόπη.
    Να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το μεράκι σας.
    Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα η αγάπη για τον τόπο, που "ξεχυλίζει" σε κάθε άρθρο σας.
    Η προσπάθεια να γνωρίσετε στους νεότερους την ιστορία τους, να την υπενθυμίσετε στους μεγαλύτερους.
    Να ενημερώσετε για την τρέχουσα επικαιρότητα, να πληροφορήσετε τον επισκέπτη.
    Πολύ καλή συνέχεια στο όμορφο έργο σας.
    Χαρούμενες γιορτές.
    Από μια Μεσσήνια.
    Με εκτίμηση
    Χρυσάνθη Λεβεντάκη Κοντέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ιστότοπος που έχει δημιουργήσει ο Κρεσφόντης, τιμά αυτον και το χωριό μας και πιστεύω πως όλοι εκτιμούν την σπουδαιότητά του, οπως φαίνεται και απο τα σημειώματα που αναρτούν οι αναγνώστες του και όπως ακούω και απο επισκέπτες αυτού του ιστότοπου.
    Επειδή γνωρίζω την τεράστεια δυσκολία που έχει η διατήρησητου, θα πρότεινα να γίνουν σκέψεις για την ενύσχισή του - όποια κι αν ειναι αυτή, για να παραμείνει πάντα ενεργός.
    Εμείς απο την Μερόπη πρέπει να βοηθήσουμε στην εξάλειψη των δυσκολιών που αντιμετωπίζει.
    Με την ευκαιρία των ημερών που έρχονται, εύχομαι σε όλους τους επισκέπτες του παρόντος, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    Δ. Πετρόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Κρεσφόντη
    Πρέπει να ομολογήσω πως ανακάλυψα με μεγάλη καθυστέρηση το λίαν ενδιαφέρον αλλά και χρηστικό site σου. Σου οφείλω ένα εύγε κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα μαθητολόγια του "εν Τσαουσίω Ελληνικού Σχολείου" που εμείς οι παλαιότεροι το ξέραμε ως Σχολαρχείο. Στις φωτοτυπημένες σελίδες βρήκα πολλά ονόματα γνωστών και συγγενικών μου προσώπων που μου θύμισαν όμορφες αλλά και άσχημες στιγμές των νεανικών μου χρόνων. Για να εξιλεωθώ γι' αυτή μου την καθυστέρηση αποφάσισα να κάνω πράξη τις υποδείξεις των φίλων και συμπατριωτών μου Δ. Πετρόπουλου και Δ. Κομίνη. Έτσι πέρασα όλα τα στοιχεία των μαθητολογίων τόσο σε Excel όσο και σε Access τα οποία στη συνέχεια επεξεργάστηκα, βγάζοντας κάποια ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Όλα αυτά είναι στη διάθεσή σου αρκεί να μου πεις με ποιο τρόπο μπορώ να σου τα στείλω. Παραμένω ευγνώμων και περιμένω τη δική σου ανταπόκριση
    Γιάννης Ρήγας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για αυτό το άρθρο. http://meropitopik.blogspot.com/2008/08/1841-1850.html


    Βλέπω το όνομα Δημήτριος Γ Φρόνιμος το 1844 και το 1885. Αυτό θα μπορούσε να μου προπάππου. Είμαι έρευνα οικογενειακής ιστορίας μας. Θέλω να μάθω περισσότερα γι 'αυτόν. Μήπως το όνομά του εμφανίζεται πουθενά αλλού στην ιστορία; Το όνομά μου είναι Ματθαίος Φρόνιμος. Θα μιλήσω μόνο λίγα ελληνικά. Είμαι χρησιμοποιώντας το Google Translator. Συγγνώμη αν υπάρχουν λάθη. Μήπως το όνομα του Δημητρίου Φρόνιμος εμφανίζονται πουθενά αλλού στην ιστορία της Οιχαλίας; Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω e-mail: theprofessor888@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Tο Meropitopik δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το Meropitopik ουδεμία ευθύνη φέρει περί αυτών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΗΔΕΙΑΣ

Οι γλωσσικοί μας ιδιωματισμοί

Ο Μεσσηνιακός πόλεμος, ο Αριστομένης και η Σπάρτη